Nejhorší, co může postihnout kohokoliv kreativního, je to, když nikdo neví, co tvoří. Vezměte si například takového malíře. Úspěšný malíř je takový malíř, o kterém se především ví. Nějak se zapsal do povědomí lidí. Jenomže pokud nikdo neví o nějakém malíři, natož pak o jeho obrazech, dost těžko se jakékoliv dílo prodává. A dost těžko se cokoliv jiného dělá, když se vaše díla horkotěžko probíjí do popředí.
To samé máte i s webovými stránkami. Můžete udělat krásný grafický interface, nějaké ty obrázky, pěkně to vyšperkovat, přidat reklamu, která nebije do očí. Dokonce to zaplnit i nějakým tím zajímavým obsahem, ať už z vašeho pera nebo z pera někoho jiného. Ale dokud se váš web nedostane z temnoty zapomnění a neznáma, tak se nikdo jeho obsahem kochat nebude. Ani nikdo nebude číst články, které by klidně mohly být sebezajímavější. Jen se podívejte na ostatní internetové stránky, jejichž inzerce na internetu je doslova masová. Jsou úspěšné jenom proto, že je lidé najdou.
Se vším pomůže SEO optimalizace
nastiňuje naprostý standard, který nyní potřebuje každý internetový deník nebo blog, aby byl vidět. Kdo ještě nevyužil SEO optimalizace, těžko se mu existuje na internetu. Samozřejmě, všichni bychom chtěli větší popularitu. Ale bez kvalitní propagace, reklamy, optimalizace vyhledávání a upravení obsahu to zkrátka nepůjde. A můžete se snažit sebevíc, vždycky vás předběhnou ty internetové portály, které se nebojí připlatit si za pořádnou kvalitu. Ba také naopak, čím déle se budete snažit prorazit „na vlastní pěst“, tím více se budete dostávat do zadních řad. Jen si zkuste vyhledat nějaké jednoduché slovo ve vyhledávači a podívejte se dolů na počet stran odkazů, které vyhledávač seřadil – pokud nemáte kvalitní SEO služby, zaplaceny a provedeny, najdete svůj web někde mezi posledními stránkami, hned vedle těch indických a čínských. A to není žádné sci-fi, to je krutá realita.